Välkommen till EBK P12:s hemsida!

Välkommen att utvecklas och ha kul med oss i Egnahems BK! Under säsongen 2025 kommer vi spela med två lag i seriespel. Är du intresserad av att spela med oss kontaktar du Tobias Molund på 073-743 52 15.
Inlämning av kläder bytardagen
Idag, 13:15
Fotbollskul 2025 - för barn 3 - 5 år
Igår, 15:31
Fakturering av deltagande i fotbollsskolan 2025
22 apr
EBK arrangerar en bytardag i samband med Föreningsdagen 3 maj
12 apr
Välkommen att utvecklas och ha kul med oss i Egnahems BK! Under säsongen 2025 kommer vi spela med två lag i seriespel. Är du intresserad av att spela med oss kontaktar du Tobias Molund på 073-743 52 15.
27 apr, 21:11 5 kommentarer
Nu är det dags att sälja Newbody. Försäljningen kommer pågå till 31 maj. Man ska sälja för minst 1200 kr per barn, men säljer man för mer än 1200kr/barn så går 50 % av vinsten till lagkassan.
Vill man inte sälja Newbody, så kan man köpa sig fri för 300 kronor. Jag återkommer om hur och när man ska betala det i så fall.
Varorna väntas levereras 5–8 dagar efter försäljningens slut.
Vill man ha en fysisk katalog kommer det finnas att hämta i samband med träning på Runnåkra, dessa finns i vårt lagskåp.
Om man har barn i olika lag i EBK, så räcker det att man säljer i enbart ett lags shop. Meddela i så fall mig om vilket lag ni säljer för, eller om det ska säljas för flera barn i vår shop. Man ska dock fortfarande sälja för 1200kr/barn.
Här kommer en sälj länk där ni kan registrera er och sedan är det bara att börja sälja.
https://portal.newbodyfamily.
Lycka till och har ni några frågor kan ni kontakta Frida Hansson 070 32 35 685.
25 apr, 13:05 4 kommentarer
Nu är det dags för årets första kioskvecka. Här kommer schemat. Kan ni inte tiden ni fått tilldelad får ni byta med ngn annan under veckan eller skaffa en ersättare.
Måndag 12 maj
17-18:30 (fotbollsskola)
Henry L
Onsdag 14 maj (fotbollsskola och match)
16:00- 19.30 (städ)
Charlie
19.30-21.30
Oscar B
Lördag 17 maj (matcher)
9.30-13
Vincent
12.30-16.30
Hussein
Söndag 18 maj (matcher)
12:30-15.00
Malte
14.30-17:30
Emil
14 apr, 19:20 5 kommentarer
Här kommer info om som rör ert föräldraengagemang runt varje match. Vi spelar sammanlagt 18 hemmamatcher och 18 bortamatcher under säsongen.
Kallelser
För matcher som ligger under helgen ber vi er svara senast tisdag samma vecka. Behöver ni lämna återbud inom 48 h från matchstart, avanmäl i kallelsen och skicka SMS till ansvarig ledare.
Samåkning
Vi bestämde på föräldramötet att vi fortsätter med samling vid Fagerslättskolan vid längre bortamatcher (ej Ekhagen, HFF, xx). Det kommer behövas 3-4 bilar per match. Skriv i kallelsen om du kan köra. Räkna med att köra till 4 bortamatcher under året. Assisterande ledare för matchen koordinerar att det finns tillräckligt med bilar.
Matchförälder
Matchförälder är du en hemmamatch och en bortamatch under året. Matchförälder ansvarar för tvätt och för att vara matchvärd. Matchvärd är du när du är matchförälder vid hemmamatch, ditt barns namn är då skrivet i fet skrift i schemat. Vi kan tyvärr inte garantera att just ditt barn spelar de matcherna. Vi gör det bästa vi kan för att kalla ditt barn till matchen där du är matchförälder, påminn oss annars! Om du byter matcher med någon, kommentera denna nyhet.
Matchvärdar
Vi ska ha en matchvärd på alla hemmamatcher. Du som matchvärd ska vara på plats 30 min innan matchstart. Instruktion för matchvärden finns här.
Tvätt
Ta med stället hem efter matchen. Lämna matchstället direkt till en ledare när det är tvättat. Man kommer behöva tvätta 2 gånger under säsongen.
Tack för din support!
Hör av dig till Petra Lissell Girmalm vid eventuella frågor, 070-5351981
7 apr, 19:36 0 kommentarer
Tack alla ni som deltog på mötet ikväll. För er som inte var med, läs igenom bifogad presentation. Presentationen kan lämna en del frågor då den inte är optimerad att delas skriftligt. Har du frågor kontakta någon förälder eller ledare som deltog på mötet.
Jag har även aktiverat funktionen forum på hemsidan. Jag provar att lägga en sak där som vi inte tog upp på mötet så får vi se hur det fungerar. Kanske går detta att använda för kommunikation mellan föräldrar.
6 apr, 20:36 0 kommentarer
Tack för att ni har svarat på kallelsen om föräldraengagemang. Tillsammans gör vi skillnad för våra ungdomar och vår förening. Nedan är en sammanställning på vad ni ansvarar för. Om ni trots allt får förhinder ansvarar ni för att byta uppgift med någon annan på listan. Tack för er support!
Räkna med att hjälpa till med cirka 2 pass á 4 h under säsongen. Alla kommer behöva hjälpa till i kiosken med. Eftersom Ironman-passet var minst poppis behöver de som fått det inte hjälpa till i kiosken alls.
Lör 3/5
10:00-11:30 |
Match mot Mullsjö IF
Gruveredsvallen 5, Mullsjö |
Lör 3/5
15:20-16:00 |
Lagfotografering
Runnåkra |
Sön 4/5
10:00-11:30 |
Match mot IK Tord 1
Rosenlunds IP 1, Jönköping |
Mån 5/5
17:30-19:00 |
Träning Ådalsvallen
Ådalsvallen |
Tor 8/5
19:00-20:30 |
Träning Ådalsvallen
Ådalsvallen |
Fre 9/5
18:00-19:30 |
Match mot Assyriska IK 3
Runnåkra IP 11, Huskvarna |
Fre 9/5
21:00-21:05 |
Bindande anmälan Eskilscupen
Digitalt |
Lör 10/5
09:00-14:00 |
Städdag P12
Runnåkra |
Sön 11/5
14:00-15:30 |
Match mot IF Haga 1
Runnåkra IP 11, Huskvarna |
Mån 12/5
00:00-00:01 |
Kioskvecka 20
Kiosk Runnåkra |