Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
| Lag | M | P |
|---|---|---|
|
|
12 | 32 |
|
|
12 | 23 |
|
|
12 | 21 |
|
|
12 | 20 |
|
|
12 | 13 |
|
|
12 | 12 |
|
|
12 | 0 |
|
|
0 | 0 |
| Lag | M | P |
|---|---|---|
|
|
14 | 35 |
|
|
14 | 33 |
|
|
14 | 22 |
|
|
14 | 21 |
|
|
14 | 19 |
|
|
14 | 16 |
|
|
14 | 13 |
|
|
14 | 4 |
Att tänka på vid träning och match i hög värme
24 jun
Feedback föreningsdag & Tipsa EBK
8 jun
Nu är anmälan öppen för Landslagets fotbollskola v33
23 maj
Välkomna på Egnahem BKs föreningsdag 23 maj
21 maj
EBK arrangerar en bytardag i samband med Föreningsdagen 23 maj 23 maj
16 maj
Här presenteras nyheter och kommande aktiveter.
Titta i kalendern till vänster, där uppdaterar vi kommande aktiveter.
Välkommen att vara med och träna och ha kul!
26 maj, 12:41 1 kommentar
Hej,
Nu har det blivit dags för betalning av sportlotten.
Använd QR-kod för att komma till vår digitala lagkassa, välj betalningsmetod.
Ange namn i kommentar för vilken spelare betalningen gjorts för.
Senaste datum för...
26 apr, 23:06 0 kommentarer
Hej,
Nu har det blivit dags för vår föreningsförsäljning - Sportlotten.
Varje spelare ska sälja 10 st lotter a 50 kr eller köpa sig fri för 400 kr.
OBS!!! Vi kommer skicka en kallelse där ni senast tisdag 28/4 ska svara om...
20 apr, 21:57 0 kommentarer
Hej,
Seriepremiär
Det börjar närma sig seriepremiär vilket vi ser framemot efter en lång vintersäsong. Alla matcher ligger nu inne i svenska lag (Min fotboll). Vi kommer ha två P10-lag i olika serier - med matcher både...
24 feb, 18:58 0 kommentarer
Hej,
Nu går det fort mot grönt gräs och våren!
Vad innebär detta? Att snart börjar det roligaste! Serien, DM, och träning på gräs.
Därför skulle vi vilja samla alla spelare med oss ledare onsdag 4 mars efter träningen kl 18....
10 jan, 17:14 0 kommentarer
Så är vi då igång med träningssäsongen 2026. Det var en tapper skara som var på dagens träning och bjöd på bra spel och bra inställning trots minusgraderna.
Som vi nämnde tidigare kommer vi att lägga in en del löpning och...
|
Mån 29/6
18:15-19:30 |
Träning P10/11
Runnåkra A-planen |
|
Tor 2/7
18:30-20:00 |
Träning P10/11
Ådalsvallen |
|
Fre 3/7
17:00-18:30 |
Träning P10/11
Ådalsvallen |
|
Sön 5/7
09:00-16:00 |
Funktionärer till Ironman
Brunnstorp |
|
Mån 6/7
18:15-19:30 |
Träning P10/11
Runnåkra A-planen |
|
Tor 9/7
18:30-20:00 |
Träning P10/11
Ådalsvallen |
|
Fre 10/7
17:00-18:30 |
Träning P10/11
Ådalsvallen |
|
Mån 13/7
18:15-19:30 |
Träning P10/11
Runnåkra A-planen |
|
Tor 16/7
18:30-20:00 |
Träning P10/11
Ådalsvallen |
|
Fre 17/7
17:00-18:30 |
Träning P10/11
Ådalsvallen |
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies