Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Viktoria Borbély Hällström 31 maj, 17:50
En fråga; om där ligger en obetald avgift från en spelare som slutat efter Sportlotten började säljas (dock valt friköp), ska den då fortfarande betalas av spelaren?
Erica Löwhagen 1 jun, 20:55
Har spelaren slutat behöver hen inte betala sportlotten.